Naar boven

Event logistics

Totale ontzorging van jouw eventlogistiek binnen EMEA. Of je nu één beurs organiseert of een hele reeks internationale events: A-Booth regelt het voor je. Van veilige opslag en transport tot drukwerk en voorraadbeheer, jij focust op het event, wij zorgen dat alles klopt.
Event Logistics

Alles onder één dak

Met onze all-in Event Logistics service brengen we alles samen wat jij nodig hebt voor een zorgeloos evenement. Van beveiligde opslag en duurzaam transport tot drukwerk, voorraadbeheer en een overzichtelijke planningstool, wij verzorgen het volledige logistieke traject. Ons team is 7 dagen per week bereikbaar (van 07:00 tot 22:00 uur) en via onze gebruiksvriendelijke webtool heb je altijd realtime inzicht in jouw eventmaterialen. Zo houd jij het overzicht, en zorgen wij dat alles op tijd en op de juiste plek is.

Wij bieden onder andere:
Beveiligde opslag van demo-instrumenten, meubilair, displays en pr-materiaal;
Duurzaam transport door heel EMEA met onze eigen A-Booth vrachtwagens én samenwerkende transportpartners die onze duurzaamheidsambities delen;
Online plannings- en voorraadbeheer via ons gebruiksvriendelijke portaal;
Drukwerk op maat, van brochures tot banners;
Persoonlijk accountteam dat met je meedenkt en altijd voor je klaarstaat.
Innovatie

Creatief in het vernieuwen van beursconcepten.  

Betrouwbaarheid

We zeggen wat we doen, en we doen wat we zeggen.

Duurzaamheid

Altijd vooroplopend in ontwikkelingen in de branche.

Kwaliteit

Hoogwaardige standbouw door inzet van de beste mensen en materialen.

Opslag en transport

Veilig, efficiënt en duurzaam geregeld. Van demo-instrumenten tot meubilair en pr-materiaal: we slaan alles op in een afgesloten privéruimte binnen ons eigen warehouse. Door een slimme, overzichtelijke indeling kunnen we snel orderpicken en efficiënt laden. Voor transport zetten we maximaal in op duurzaamheid, met eigen elektrische bussen en bakwagens voor regionale ritten. Voor internationale zendingen werken we samen met partners die rijden op HVO100-biodiesel en met elektrische vrachtwagens. Zo komen jouw materialen op tijd én milieuvriendelijk op hun bestemming binnen EMEA.

Webtool en planning

Altijd grip op je voorraad en planning. Met onze gebruiksvriendelijke webbased tool beheer je jouw volledige logistiek op één plek. Bekijk lopende en geplande projecten, reserveer materialen, stel bundels samen en ontvang meldingen bij conflicten of overlappingen. Elk item is voorzien van foto’s, specificaties, beschikbaarheid en logistieke details, inclusief tijdsloten voor transport vóór en na het event.
Extra functies zoals SSO, automatische goedkeuringen, item-kalenders en realtime updates maken plannen nog eenvoudiger. Alles is gekoppeld aan ons RFID/WMS-systeem voor maximale controle en inzicht.


PR-materiaal

Zorg voor maximale zichtbaarheid rond elk event. Of je nu beursbanners, posters, flyers of bedrukte giveaways zoals mokken, pennen en tassen nodig hebt – wij verzorgen al je drukwerk, van creatie tot levering. Dankzij onze samenwerking met betrouwbare, lokale printpartners leveren we snel, flexibel en altijd op maat.
We denken mee over de beste materialen, formaten en afwerking, zodat jouw merk consistent en professioneel overkomt. Alles wordt afgestemd op je doelgroep, huisstijl en eventkalender. Ook opslag en transport nemen we uit handen, zodat je drukwerk altijd op het juiste moment op de juiste plek is.

Werk waar wij trots op zijn
Event logisticsThermofisher Event logistics10X Genomics  Event logisticsBruker Spatial Biology
Geinteresseerd en wil je meer weten?
Of neem contact op met onze afdeling Event Logistics
Peter Noordman